УМОВИ СПІВПРАЦІ ДЛЯ ПАРТНЕРІВ З ДРОПШИППІНГУ:

  1. Як почати співпрацю з нами по дропшипінгу? Зареєструйтесь на сайті та повідомте нашого менеджера в Telegram щоб присвоїв вам групу покупця - ДРОП
  2. Яке мінімальне замовлення по дропшипінгу? Мінімальне замовлення від 50грн
  3. Чи надаєте вивантаження товарів? Так, якщо потрібно, можемо надати вивантаження товарів у форматі Excel, або XML. Також надаємо YML посилання для оновлення наявності товарів. Для отримання вивантаження, зверніться до менеджера
  4. Які товари будуть у вивантаженні? Всі актуальні товари які є в асортименті. Ви зможете самостійно відфільтрувати товари та додати лише актуальні для вас. Також в посилання YML постійно будуть додаватись нові товари
  5. Як відслідкувати наявність товарів? Наявність товару ви можете переглянути на нашому сайті. Якщо товар відображається на сайті – він є в наявності. Якщо товар не відображається на сайті – його немає в наявності
  6. Як можна побачити дроп ціни? Актуальні дроп ціни вже вказані на сайті. Знижки можливі лише на оптові замовлення від 5000грн та для оптових клієнтів
  7. Ціни на сайті у доларах, за яким курсом рахуєте? За актуальним ринковим продажу валюти. Зверху у правому кутку є можливість переключити валюту на грн (ПК версія) або в боковому меню знизу (Мобільна версія)
  8. Якими перевізниками відправляєте? Відправляємо Новою Поштою за вашими накладними. Відправка замовлень з понеділка – по суботу з 10:00 до 16:00. У неділю відправок немає. При оформленні замовлення до 15:00 відправка в день замовлення
  9. В якому місті ви знаходитесь? Всі відправки відбуваються зі складу у м. Рівне
  10.  Чи є у вас самовивіз? Так, адресу пункту видачі замовлень, можете дізнатись у менеджера
  11.  Як оформити замовлення? Замовлення приймаємо через сайт або в чаті з вашим менеджером, якщо по якійсь причині неможливо оформити через сайт. Дроп замовлення відправляємо по вашій ТТН. Інструкція як оформити Дроп замовлення через сайт
  12.  Як відбувається оплата дроп замовлення? Приймаємо оплату на розрахунковий рахунок, та тільки після цього відправляємо посилку. Якщо у вас декілька замовлень, тоді оплату за всі замовлення можна здійснити одним платежем.
  13.  Чи є повернення та обмін? Так, з умовами можна ознайомитися на сторінці Обмін та повернення. Реквізити для повернення товару зможете дізнатись від менеджера
  14.  Якщо клієнт не забрав або повернув посилку? Напишіть менеджеру номер ТТН повернення, коли заберемо повернення – кошти за товар зарахуються на ваш баланс. Доставка повернення вираховується з вашого балансу у випадку якщо ми оплатили доставку
  15.  Де спілкуватись з менеджером для уточнення питань по замовленнях? Спілкування відбуватиметься в спільному чаті в telegram/viber який буде створений після вашої реєстрації на сайті
  16. Як багато товару в наявності? Як часто поповнюється? В наявності 3000+ різних товарів, асортимент поповнюється щотижня