УМОВИ СПІВПРАЦІ ДЛЯ ПАРТНЕРІВ З ДРОПШИППІНГУ:
- Як почати співпрацю з нами по дропшипінгу? Зареєструйтесь на сайті та повідомте нашого менеджера в Telegram щоб присвоїв вам групу покупця - ДРОП
- Яке мінімальне замовлення по дропшипінгу? Мінімальне замовлення від 50грн
- Чи надаєте вивантаження товарів? Так, якщо потрібно, можемо надати вивантаження товарів у форматі Excel, або XML. Також надаємо YML посилання для оновлення наявності товарів. Для отримання вивантаження, зверніться до менеджера
- Які товари будуть у вивантаженні? Всі актуальні товари які є в асортименті. Ви зможете самостійно відфільтрувати товари та додати лише актуальні для вас. Також в посилання YML постійно будуть додаватись нові товари
- Як відслідкувати наявність товарів? Наявність товару ви можете переглянути на нашому сайті. Якщо товар відображається на сайті – він є в наявності. Якщо товар не відображається на сайті – його немає в наявності
- Як можна побачити дроп ціни? Актуальні дроп ціни вже вказані на сайті. Знижки можливі лише на оптові замовлення від 5000грн та для оптових клієнтів
- Ціни на сайті у доларах, за яким курсом рахуєте? За актуальним ринковим продажу валюти. Зверху у правому кутку є можливість переключити валюту на грн (ПК версія) або в боковому меню знизу (Мобільна версія)
- Якими перевізниками відправляєте? Відправляємо Новою Поштою за вашими накладними. Відправка замовлень з понеділка – по суботу з 10:00 до 16:00. У неділю відправок немає. При оформленні замовлення до 15:00 відправка в день замовлення
- В якому місті ви знаходитесь? Всі відправки відбуваються зі складу у м. Рівне
- Чи є у вас самовивіз? Так, адресу пункту видачі замовлень, можете дізнатись у менеджера
- Як оформити замовлення? Замовлення приймаємо через сайт або в чаті з вашим менеджером, якщо по якійсь причині неможливо оформити через сайт. Дроп замовлення відправляємо по вашій ТТН. Інструкція як оформити Дроп замовлення через сайт
- Як відбувається оплата дроп замовлення? Приймаємо оплату на розрахунковий рахунок, та тільки після цього відправляємо посилку. Якщо у вас декілька замовлень, тоді оплату за всі замовлення можна здійснити одним платежем.
- Чи є повернення та обмін? Так, з умовами можна ознайомитися на сторінці Обмін та повернення. Реквізити для повернення товару зможете дізнатись від менеджера
- Якщо клієнт не забрав або повернув посилку? Напишіть менеджеру номер ТТН повернення, коли заберемо повернення – кошти за товар зарахуються на ваш баланс. Доставка повернення вираховується з вашого балансу у випадку якщо ми оплатили доставку
- Де спілкуватись з менеджером для уточнення питань по замовленнях? Спілкування відбуватиметься в спільному чаті в telegram/viber який буде створений після вашої реєстрації на сайті
- Як багато товару в наявності? Як часто поповнюється? В наявності 3000+ різних товарів, асортимент поповнюється щотижня